blogsaland

Saturday, October 28, 2006

promsblogger-af

jahoe, men heeft de foute doorverwijzing naar mijn weblog - uw huidige leesvoer - van de promsblog gehaald.. fout, want er stond Den James, en die kennen we hier natuurlijk niet..
afgehaald, inderdaad; waarschijnlijk blogde ik niet genoeg, of misschien was men niet tevreden over het leesteken en hoofdlettergebruik.. francis van de catering neemt intussen de honneurs waar, tesamen met enkele sportpaleis werknemers.. ik dacht dat het de bedoeling was om enkele niet-day-to-day proms-ervaringsdeskundigen (en dan bedoel ik mensen met promservaring die er niet dagelijks om den brode mee bezig zijn) aan het woord wou laten.. nu is het eerder francis-van-de-catering, aangevuld met wat promsmarketing..
niets weerhoud me natuurlijk om de volgende dagen toch wat backstage materiaal te publiceren.. mijn strategie was om eerst de gepubliceerde krantenartikels van de mainsgtream media wat te laten bezinken, en dan met het betere roddel en fotowerk van achter de schermen te komen..
waarover dan, hoor ik u denken?
bvb vanavond zijn het televisieopnames voor tv1, uitgevoerd door de jongens en meisjes van outside broadcast en in een regie van peter bosmans.. een railcam heeft het tweede nummer alvast niet overleefd, wat toch een kostelijk graptjen is.. verzekering?
en zo zijn er elke dag kleine en grote dingen die gebeuren, waarover payroll-werkers niet gemakkelijk zullen berichten.. de betere foto's zitten voorlopig nog in mijn picasa en het nieuwe kanon, maar weldra op deze site te bewonderen.. vooral nu de druk van de vermelding op de promsblog is weggevallen.. veel beter zo,

groetjes, denjames

0 Reaksies:

Post a Comment

<< Home