blogsaland

Tuesday, August 29, 2006

promsblogging

naar gelijkenis met de vele festivalblogs die deze zomer op het (computer)scherm verschenen, zijn ze dit jaar ook bij de night of the proms op zoek naar mensen die de komende concertreeks willen verslagen via hun blog.. ze bieden aan een aantal bloggers de gelegenheid om van op de eerste rij het evenement mee te maken, om zodoende het promsgebeuren ook in blogsaland te doen nazinderen.. je hoeft enkel een mailtje te sturen, met vermelding van je url, om eventueel kans te maken op een toegangspas en exclusieve nieuwtjes.. dat de blogs ook zullen worden getoond aan het immense notp-website publiek zal vele bloggertjes onder jullie als muziek in de oren klinken!! (en dat leek me dan ook geheel gepast).. ik denk dat ik de backstage voor mijn rekening zal nemen ;), zoals vorig jaar, maar dan eens wat uitgebreider..

1 Reaksies:

At 7:30 AM, Anonymous Anonymous zei daarop...

Leuk initiatief, alleen spijtig dat ik er geen tijd voor heb. Misschien later als ik van school af ben en zonder werk zit... ;)

 

Post a Comment

<< Home