blogsaland

Monday, August 14, 2006

gewond door stok

't is er dan toch van gekomen: gewond door achter mijn klavier te zitten.. stokske van tantieris, in my face.. hopelijk is ze aangenaam verrast door de snelheid waarmee ik het toch nog kan doorgeven..

Wat is uw werktitel, geheime titel en droomtitel ?

mijn officiele werktitel luidt, volledig(en gemakkelijk-)heidshalve geciteerd uit mijn laatste evaluatie, als volgt:
Title : Associate Manager
Function: Business Analysis
Area of expertise: Expense Management Reporting
Core competency profile: Co-ordination
Functional competency profile: Analysis and consulting
in de dagdagelijkse realiteit kortweg verbasterd tot: Financial Project Reporter, wat toch al wat gemakkelijker bekt

de geheime titel:
generalist.. al is die niet meer zo geheim wegens al eens besproken het komt erop neer dat ik als germanist, die zowat elk jaar en een herexamen frans en een herexamen wiskunde te verwerken had, nu de cijfers van een grootbank moet uitleggen aan het franstalige management van diezelfde grootbank.. dat kunnen voor mijn part alleen generalisten ;) evenzoveel duidt de term echter op de schier eindeloze soorten interesses en de algemene support voor evenementen..

en dan de droomtitel:
aller-aller-aller-liefste-beste-papa-van-de-hele-wereld.. oorspronkelijk pikte ik deze op van mijn nonkel-directeur, maar inmiddels beschik ik ook over een stel grrrls die op deze frase mogen beginnen oefenen ... =>]

en dan nu de stok naar iemand die gewend is van te sprokkelen, wat zeg ik: hout te halen! sinds 31 juli verblijft hij bovendien bij mij thuis in blogsaland, zo las ik toch.. zeker ook benieuwd hoe ishku haar wedervaren bij de overheid gaat betitelen..

Update: ik zag jullie na mijn eerste paar titels allemaal denken : OH. MY. GOD. wat moet dat ne saaie mens zijn.. en een saai boƮte waar die voor werkt.. eurhm.. inderdaad.. en we zoeken nog veel volk..

0 Reaksies:

Post a Comment

<< Home