blogsaland

Thursday, September 14, 2006

persconferentie

na een stuk of wat voorlopig nog comment-loze stukjes, lijkt de promsblog goed en wel vertrokken.. nog wel wat kinderziektes - de about page lijkt wel de standaard wordpress template, en de auteur van de gepubiceerde stukjes blijft vooralsnog onbekend: in tegenstelling tot wat je zou kunnen vermoeden zijn ze niet van de hand van denjames.. het onderstaande daarentegen..

vandaag was er de traditionele persconferentie met enkele artiesten, het moment waarop headliners en organisatie de laatste rechte lijn ingaan voor de komende editie.. de met trots aangekondigde tweede reclamespot, van duval en guillaume, zou vanaf vandaag ook beschikbaar zijn, en werd in avant-premiere getoond aan de perslui..
als langverwachte nieuwigheid kan je nu ook een DVD bestellen met "20 onvergetelijke momenten uit meer dan 20 jaar Night of the Proms-geschiedenis".. een integrale live-show zal pas voor binnen enkele jaren zijn denk ik dan: ik zou het wel leuk vinden om na afloop van het concert een DVD mee te kunnen nemen van het concert waarop ik zelf aanwezig was.. tijdens de concertreeks van Natalia eind vorig jaar werden na afloop al cd's gebrand, en die gingen als zoete broodjes.. (het was tevens de laatste keer dat ik de kempense aretha franklin live hoorde zingen - en met mij vele anderen vrees ik: stem kapot?..)

om het drieluik van vandaag ('proms en video') af te sluiten, werden er vanavond ook nog enkele opnamen gemaakt met enkele fiets-figuranten in de buurt van het sportpaleis.. het resultaat daarvan mag je tijdens de pauze van de show verwachten..

ben benieuwd of al die visuele vernieuwingen in de smaak zullen vallen.. only time will tell, zeker?
denjames

[update 15/09: de about page lijkt in orde gebracht..]

1 Reaksies:

At 12:08 PM, Blogger Cursief Huigje zei daarop...

Het aftellen kan beginnen!!

 

Post a Comment

<< Home