blogsaland

Thursday, August 18, 2005

vaders van nu

dit kon ik je niet onthouden: een geweldige quote uit mijn schat haar lijfblad (ouders van nu), en wel uit de unieke 'vaders van nu' bijlage die bij het juli nummer zat:
Ik ken niemand die zo consequent is als ik, en dat moet. Een kind moet weten waar het aan toe is. Mijn dochter weet precies waar ze bij mij aan toe is. Als ik A zeg en mijn dochtertje B, dan weten we beiden dat het B wordt. Dat schept voor iedereen rust.

ain't that the truth...
in feite is het hele artikel van Bas Vlugt verplichte lectuur voor vaders die argumenten zoeken om hun schat ervan te overtuigen dat er een 'andere manier van opvoeden' bestaat, die ook zijn waarden heeft.. een ruzie is het niet waard natuurlijk, maar als je het volledige artikel eens wil lezen geef je maar een seintje ;)

1 Reaksies:

At 1:53 PM, Blogger tantieris zei daarop...

Tisnisimpelhee !
Maarsteedsdemoeite !

 

Post a Comment

<< Home